דיון בוועדת הפנים: היערכות לבחירות המקומיות

איתי גדסי No Comments on דיון בוועדת הפנים: היערכות לבחירות המקומיות

בדיון בוועדת הפנים של הכנסת, עימות סוער בין משטרת ישראל למשרד הפנים בנוגע לאבטחת מתמודדים בבחירות לרשויות המקומיות. יו"ר הוועדה, ח"כ אשר: "לא יעלה על הדעת שבתקופה הכי קשה אזרחים יפחדו להיכנס לפוליטיקה ולשרת את הציבור"

ועדת הפנים. יעקב אשר
צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חילוקי דעות בין משטרת ישראל למשרד הפנים בנוגע לאבטחת מתמודדים בבחירות לרשויות המקומיות. לטענת המשטרה, התקציב לאבטחת המועמדים נמצא תחת משרד הפנים, ואילו משרד הפנים טוען שהמועמדים הם אזרחים ולכן האחריות לשמירה על ביטחונם היא באחריות המשטרה.

נצ"מ דוד שריקר, המשרד לביטחון לאומי: "המפכ"ל לא מתעלם מזה. משטרת ישראל אחראית על שלום הציבור – נפתור את הבעיה".

יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר, קרא להגיע לפתרון מהיר: "לא יעלה על הדעת שבתקופה הכי קשה, בגלל מריבה על תקציבים, אזרחים יצטרכו לחשוב אם להיכנס לפוליטיקה ולשרת את הציבור. אם יש למשטרה ולמשרד הפנים חילוקי דעות – שיגיעו לפתרון מהיר".

ח"כ נאור שירי: "אנחנו בתקופה קשה ביותר- ממש כמו אצל פבלו אסקובר. מבקש לקיים דיון מיוחד בוועדה בנושא".

ח"כ וליד טאהא: "משילות היא סיסמה ריקה מתוכן. אין משילות בחברה הערבית ואין בכלל מדינה בחברה הערבית. החיים שלי תלויים בחסדי הפושע, אם הוא יחליט שהחיים שלי לא שווים – אני לא אחיה. האווירה שמדינת ישראל מספקת לתושבים האזרחים היא לא של דמוקרטיה ובחירות, אלא של ריסוק החברה הערבית; אווירה של 'רצון על מלא' אצל שרים בכירים לרסק את החברה הערבית".



0 תגובות